Een welkom van uw Moderator:

Ben je een ouwe rot op de tuin of kom je net nieuw binnen. Vertel wat van je interesses e.d.

N.B.: in je profiel kan je ook het e.e.a. aangeven.

Een welkom van uw Moderator:

Berichtdoor Rondfietser op zo 18 nov 2007, 16:32

Hallo allemaal,

Leuk dat je je weg hebt gevonden naar dit forum.

Ik ben Jeroen Bon, (één van de) moderator(s) van dit forum.
Zelf heb ik een tuin op Eigen Hof waar ik al met m'n ouders kwam sinds 1981.

Het was juni 2003 dat ik al de Yahoo-groep "Eigen_Hof" starte voor ons eigen complex en ben nu echt heel blij dat er nu (ook) een forum is met beduidend meer mogelijkheden.

Later meer..,
groetjes,
Jeroen ("Rondfietser")
Afbeelding Mijn Volkstuincomplex: Eigen Hof
Rondfietser
Moderator

Re: Een welkom van uw Moderator:

Berichtdoor Barbera op wo 11 apr 2012, 13:17

Hallo,

Ik ben nieuw hier, en niet alleen hier, maar ook op de moestuin. Na vorig jaar h.e.e.a. gekweekt te hebben op mijn balkon (opbrengst: 7 aardappelen, 7 sperziebonen en een paar tomaten :P ) wil ik wel wat groter aan de slag. Binnenkort ga ik beginnen bij de Vijf Slagen. Het zal zeker in het begin veel uitproberen zijn wat wel en niet werkt en ik heb er erg veel zin in.

In het dagelijkse leven zit ik veel achter de computer, dus dit is een mooie gelegenheid om lekker naar buiten te gaan. Ik kan ook niet wachten om lekker te gaan koken met de zelf verbouwde groentjes :)

groeten,
Barbera
Barbera

Berichtdoor EricW op wo 11 apr 2012, 21:50

hmm ben dan al een week of twee hier aan het snuffelen maar zal mij dan ook even voorstellen:

Eric uit Amsterdam west met een volkstuin op Eendracht.
Hobby is de tuin,scooter tourclub waarmee ik tours door het hele land maar ook buuitenland maak. Verders sleutel ik graag en doe zelf het onderhoud aan mijn en andere scooters. Ook het geven van workshops op het gebied van sleutelen geef ik in mijn garage.

Werkzaam als portier/beveiliger en teamleider beveiliging bij een groot voetbal stadion en met de club mee naar wedstrijden in binnen en buitenland. Verder portier/beveiliger bij een opvang voor harddrug verslaafde dakloze.

Tuin is dus een welkome afleiding.. ;)
Groet,

Eric

Tuinpark Eendracht.
EricW

Berichtdoor Jana op vr 05 jul 2013, 11:11

Hoi!
Ik ben Jana en net nieuw op het forum, nog alles wat aan het verkennen. Ik kom oorspronkelijk uit de streek rond tilburg, mijn ouders hadden een grote tuin en kweekten daar ook veel groeten in. Nu woon ik in Amsterdam op een flatje, ik dacht dat ik nooit een tuin zou missen maar langzaamaan gebeurde het toch, eerst had ik wat planten op mn flat maar nu werk ik toch liever in een echte tuin(Wijkergouw 30). Naast tuinieren ga ik ook heel graag fietsen en zo opzoek naar rustige plekjes uit de stad:)
groeten,
Jana
Jana

Keer terug naar even voorstellen...